Evrope sicer zaenkrat še ne omenjajo, brez dvoma pa jo bodo ponudili na azijskih in ameriških trgih. Prva sodobna limuzina znamke s pogonom zadnjega kolesnega para meri v dolžino 5.090 mm, širino 1.900 mm in višino 1.490 mm. Medosna razdalja 3.045 milimetrov pa je dobro izhodišče za prostorno potniško kabino v kateri ne manjka udobja za najzahtevnejše voznike in potnike.
Na seznamu opreme je mogoče najti številne sodobne tehnološke dodatke, ki so namenjene tako višji ravni varnosti, kot tudi udobja. Od smernih žarometov z že kar obvezno tehnologijo LED, prek opozorilnika za nenamerno zapuščanje pasu in sistema kamer, ki zagotavljajo pogled na okolico vozila iz »ptičje perspektive«, do aktivnega tempomata in dveh popolnoma ločeno nastavljivih sedežev za potnika v drugi vrsti.
K9 je na trg pripeljal le s 3,8-litrskim šestvaljnikom z močjo 216 kilovatov (290 KM), naslednje leto pa se mu bo pridružil še 3,8-litrski šestvaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in 250 kilovati (334 KM). Za prenos moči so pri obeh predvideli serijski osemstopenjski samodejni menjalnik. Možnost izbire štirih načinov vožnje (Eco, Normal, Sport in Snow) pa vozniku nudi različne nastavitve vzmetenja, upravljanja, izrabe motorja in prestavljanja glede na vozne pogoje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje