Petvratni cee'd bo poskušal nadaljevati uspešno pot predhodnika, ki se je hitro povzpel med najbolj iskane modele. Foto: MIV
Petvratni cee'd bo poskušal nadaljevati uspešno pot predhodnika, ki se je hitro povzpel med najbolj iskane modele. Foto: MIV

Tudi druga generacija je bila zasnovana v Evropi za okus evropskih kupcev, prav tako pa jo bodo na tej celini tudi izdelovali. V novi tovarni na Slovaškem so uvedli še tretjo izmeno s katero bodo poskušali ujeti pričakovano večje povpraševanje. Novi cee'd dimenzijsko ostaja približno enak kot predhodnik, v dolžino sicer meri 431 centimetrov, kar je pet centimetrov več kot prej, je pa za malenkost nižji in ožji. Medosna razdalja 265 centimetrov ostaja enaka kot pri prejšnji generaciji.

Med razlikami s predhodnikom izpostavljajo višjo raven kakovosti materialov, udobnejšo potniško kabino, več tehnološko napredne serijske in dodatne opreme ter posodobljene oziroma nove motorje. Dizelsko zmernost predstavlja 1,4-litrski štirivaljnik z močjo 66 kilovatov (90 KM), sledita dve izvedbi 1,6-litrskega dizelskega štirivaljnika z 80 kW (110 KM) in 94 kW (128 KM).

Bencinske barve pa zastopata 1,4-litrski motor z močjo 73 kilovatov (100 KM) in 1,6-litrski motor z močjo 99 kilovatov (135 KM). Pri vseh predstavlja del serijske ponudbe šeststopenjski ročni menjalnik, pri zmogljivejših dizlih je na voljo tudi šestopenjski samodejni menjalnik, pri močnejšem bencinarju pa sekvenčni samodejni menjalnik z dvojno sklopko.

Za najcenejšo različico cee'da z bencinskim motorjem bo treba v Sloveniji po uradnem ceniku odšteti 12.850 evrov, za najcenejšega med dizli pa 15.990 evrov. Kot je na slovenskem trgu za vse znamke že skoraj obveza, pa kupcem obljubljajo tudi različne popuste. Letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo okroglih tisoč primerkov novega cee'da, več jih namreč zaradi zasedenosti zmogljivosti tovarne ne morejo dobiti.