Popolnoma električni ET5 je na vsakoletnem dogodku Nio Day na Kitajskem razkril ustanovitelj in glavni izvršni direktor William Li. Začetna cena bo manj kot 50 tisoč evrov.
"ET5 je naš ključni produkt, saj se Nio že dolgo osredotoča na športna terenska vozila," je dejal Li v intervjuju za Bloomberg. Pravi, da ne bo le cena adut tega električnega vozila, s katerim imajo velike načrte po vsem svetu. Med prvimi, strateškimi trgi, bo Norveška.
Podjetje s sedežem v Šanghaju je objavilo načrte za vstop v letu 2022 v Nemčijo, Nizozemsko, Dansko in Švedsko, leta 2025 pa bo prisotno v 25 držav po vsem svetu. Kitajci si zelo prizadevajo prodreti na ameriški avtomobilski trg.
Tri velikosti baterije
Kombilimuzina v dolžino meri 4,8 metra. Za pogon sta zadolžena dva električna motorja, ki skupaj proizvedeta 360 kW/489 KM. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,3 sekunde. Kupci naj bi izbirali med tremi različno velikimi baterijami, z zmogljivostjo 75, 100 ali 150 kilovatnih ur, s katerimi bi po zagotovilih podjetja z enim polnjenjem baterije prevozili 550, 700 in več kot 1000 kilometrov.
ET5 je zasnovan tudi za menjavo baterije. Sistem so postavili na Kitajskem in pripravili na Norveškem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje