Avtomobil, ki uradno nima še imena, predstavlja serijsko različico študije GT96 s 757 kilovati (1.030 KM), z lanskega salona v Ženevi. Poganja ga hibridni sklop TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle), ki se polni s pomočjo turbine. Mikroturbina proizvaja električno energijo, ki polni baterije, iz teh pa se napajajo elektromotorji, ki poganjajo kolesa. Avtomobil deluje na kakršno koli fosilno ali plinsko gorivo.
Voznik spredaj, potnika zadaj
Zasnova s tremi sedeži po vzoru pilotske kabine z voznikom na sredini, kot pri McLarnu F1 iz leta 1988, tako Techrules, vsem trem potnikom zagotavlja izjemno preglednost. Poleg tega pri podjetju dodajajo, da bodo tako obliko kot tehnične rešitve, uporabljene na superšportniku, prenesli na nove modele, ki bodo ugledali luč sveta v prihodnjih letih.
Kitajski superšportnik je prvi uradni projekt novega Giugiarovega podjetja GFG Style, katerega kratice označujejo imeni Giorgetto in Fabrizio Giugiaro. Junija 2015 sta oblikovalca Audiju prodala svoj delež v podjetju Italdesign ter se s tem oddaljila od skupine Volkswagen.
Pod Giorgettovo roko so med drugim nastali maserati ghibli, de tomaso mangusta, Lotusov esprit ter slavni volkswagen golf prve generacije.
Fabrizio Giugiaro je povedal, da podjetje GFG letno dela od štiri do pet projektov. Med drugim so za japonskega proizvajalca oblikovali model, ki je že dobil zeleno luč za serijsko proizvodnjo, obenem pa delajo pri več projektih za kitajske avtomobilske proizvajalce.
Techrules je uporabil italijansko znanje tudi za razvoj okvirja za svojega superšportnika. To so Kitajci zaupali strokovnjakom s področja motošporta iz podjetja L. M. Gianetti. To lahko v svoji delavnici, kjer sicer nastajajo dirkalniki, na leto izdela 25 primerkov, ki bodo na prodaj po za zdaj še neznani ceni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje