Uspeh električnega modela kaže naraščajoče povpraševanje po električnih vozilih na Kitajskem in drugod. Ker Xiaomi povečuje proizvodnjo in širi svojo mrežo, je podjetje na dobri poti, da postane pomemben igralec na trgu električnih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Uspeh električnega modela kaže naraščajoče povpraševanje po električnih vozilih na Kitajskem in drugod. Ker Xiaomi povečuje proizvodnjo in širi svojo mrežo, je podjetje na dobri poti, da postane pomemben igralec na trgu električnih vozil. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Xiaomi je sporočil, da načrtuje dobavo 100.000 primerkov modela SU7 v letu 2024, a jih je veliko povpraševanje prisililo v spremembo načrta. Že junija bo proizvodnja večja, do konca tega leta pa bi radi izdelali skupno 120.000 vozil.

Xiaomi je SU7 EV začel dostavljati strankam na začetku aprila, s čimer je izpolnil sanje izvršnega direktorja Leia Juna in dosegel vrhunec dolgoletnih prizadevanj za vstop v posel z električnimi vozili. Proizvajalec telefonov ima velike načrte na področju izdelave vozil.

Širitev mreže

Do 30. aprila je Xiaomi prejel 88.063 naročil, dobave v tem mesecu pa so dosegle 7058 enot modela SU7, piše Reuters. V podjetju so praznovali 10.000 dobavljenih avtomobilov svojim kupcem in se pohvalili z rastjo na trgu električnih vozil.

Priljubljenost SU7 ni presenetljiva glede na ceno in specifikacije. Na voljo je v treh različicah, standardni, ki na Kitajskem stane 27.800 evrov, pro, za katero morate odšteti 32.100 evrov, in max, s ceno 39.000 evrov.

Xiaomi namerava prodajno in servisno mrežo razširiti na 219 lokacij v 46 mestih in 143 servisnih centrov v 86 mestih. Široko omrežje bo pokrivalo skoraj vsako provinco, avtonomno regijo in občino v celinski Kitajski, kar bo kupcem zagotovilo širok dostop do modela SU7.