Model bo prišel na trg prihodnje leto. Foto: www.avtomania.com
Model bo prišel na trg prihodnje leto. Foto: www.avtomania.com
Po tovarniških podatkih gre za najmočnejši serijsko izdelani osemvaljni atmosferski motor na svetu. Foto: www.avtomania.com
V notranjosti za udobje poskrbijo AMG-jevi športni sedeži in posebno oblazinjenje. Foto: www.avtomania.com

Kot prvi AMG-jev model bo kralj M-razreda opremljen s 6,3-litrskim atmosferskim osemvaljnikom, ki zmore 510 KM pri 6.800 vrtljajih v minuti in 630 Nm navora pri 5.200 vrtljajih v minuti.

Novinec bo v primerjavi s predhodnikom ML 55 AMG poleg večje prostornine motorja, ki zdaj znaša 6,3 litra, po cestah preganjal tudi za 163 enot večje krdelo konj in dodatnih 120 Nm navora.

Trije programi prestav
Po tovarniških podatkih gre za najmočnejši serijsko izdelani osemvaljni atmosferski motor na svetu, ki super hitrega SUV-a do 100 km/h požene v vsega petih sekundah, medtem ko je najvišja hitrost elektronsko omejena na 250 km/h.

Vozniku so na voljo trije programi menjavanja prestav (Sport, Comfort in Manual), ki jih izbere s pritiskom na tipke v sredinski konzoli.

Tudi na zunaj so se pri AMG-ju močno potrudili, da bi ločili posebneža od serijske različice, zato so spremenili masko hladilnika, dodali nerjaveče jeklo na stopnici ob straneh in zatemnili zadnje luči. Nadgradili so tudi izpušno cev, ki ima dvojni kromiran zaključek.

V notranjosti za udobje poskrbijo AMG-jevi športni sedeži in posebno oblazinjenje, za športnost pa s športnim volanom in v aluminij oblečenimi stopalkami. Da je avtomobil res šel skozi roke AMG-jevih strokovnjakov, pove še spremenjena grafika merilnikov s specifičnimi kazalci.