Volkswagen golf je postal slovenski avto leta 2005. Naslednje leto ga je zamenjal prav tako volkswagen - passat. Foto: EPA
Volkswagen golf je postal slovenski avto leta 2005. Naslednje leto ga je zamenjal prav tako volkswagen - passat. Foto: EPA
Audi A4
Slovenski avto leta 2008 audi A4 z avtomobilskega sejma v Detroitu. Foto: EPA

Koncern, ki združuje osebna vozila znamke Volkswagen, Seat, Škoda, Audi, Bentley, Lamborghini, Bugatti in gospodarska vozila znamke Volkswagen, je na svetovnih trgih skupno prodal 6,189 milijona vozil in tako svojo prodajo v primerjavi s predhodnim letom izboljšal za 7,9 odstotka.

Z več kot 6 milijoni prodanih vozil smo dosegli pomemben mejnik. Prepričan sem, da lahko z našimi odličnimi avtomobili, privlačnimi cenami in dodatnimi modeli tudi letos postavimo nov rekord,“ je dejal prof. dr. Martin Winterkorn, predsednik upravnega odbora družbe Volkswagen AG. Winterkorn se je zahvalil kupcem po vsem svetu, ker zaupajo v vozila osmih koncernskih znamk.

Tudi v Nemčiji pozitivni rezultat

Za tretjino večjo prodajo kot v predhodnem letu je koncern dosegel na trgih v Braziliji in na Kitajskem. Za desetinko odstotka so izboljšali svoj tržni delež tudi v Nemčiji: "V letu, ki je bilo za vse proizvajalce težko, smo v Nemčiji spet prodali več kot milijon vozil. Poleg pričakovanih učinkov davka na dodano vrednost so na prodajo slabo vplivali tudi višji splošni življenjski stroški, žal pa je na negotovost in zadržanost številnih kupcev vplivalo tudi politično ozračje v državi,“ je dodal Winterkorn.

Porast prodaje pri vseh osmih znamkah
Tudi posamezne koncernske znamke so v preteklem letu dosegle številne nove rekorde. Vseh osem znamk je v primerjavi z letom poprej uspelo povečati prodajo na svetovnih trgih, tako da so vse prispevale k novemu skupnemu prodajnemu rekordu koncerna.