Audi A8L je za 13 centimetrov daljši od originala in v dolžino meri 527 centimetrov. Omenjeni centimetri so namenjeni sopotnikoma na zadnjih sedežih, kjer je poleg prostorskega udobja na voljo tudi obilo serijske ali dodatne opreme, namenjene udobju in delu sopotnikov. V pisarni na kolesih bodo lahko med drugim stalno povezani tudi s spletom.
Za pogon velike limuzine bo na voljo pet motorjev, dva dizelska in trije bencinski. Razpon moči motorjev v ponudbi bo segal od 184 KW (250 KM) do 368 kW (500 KM). Osnovna cena vstopne različice 3,0 TDI naj bi bila na nemškem trgu 79.900 evrov, osnovna cena najzmogljivejšega audija A8L W12 pa 137.000 evrov.
Pri Audiju obljubljajo, da bodo izboljšani motorji porabili do 22 odstotkov manj goriva. Vstopni model s 3,0-litrskim motorjem TDI pa naj bi na kilometer izpuhal le 176 gramov ogljikovega dioksida.
Omenjeni TDI je eden izmed dveh trilitrskih motorjev V6 v ponudbi, ki mu dela družbo še TFSI z 213 kW (290 KM). Sledita jima še dva 4,2-litrska motorja V8, in sicer TDI z največjo močjo 258 kW (350 KM) ter FSI z največjo močjo 273 kW (372 KM). Vrh ponudbe pogonskih agregatov predstavlja 6,3-litrski dvanajstvaljnik W12 z največjo močjo 386 kW (500 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje