Kar je logično, ker naj bi bila ta vrsta avtomobilov še posebej vzdržljiva. Tako si danes poglejmo avtomobil, za katerega bi vas lahko upravičeno tožili, če bi ga zapeljali s ceste na brezpotje.
Hyundai ix55 buri duhove že od rojstva. Čez lužo se je že lepo uveljavil pod drugim imenom, zato pa je toliko več živčnosti povzročil na stari celini. Skače namreč v kurnik, kjer je do včeraj vladal red in se je natančno vedelo, kdo se šopiri, kdo pa leže jajca. Zlata namreč.
Hyundaijevim inženirjem uspel veliki met
Korejci so staknili glave, izkušnje in znanje ter izdelali prestižnega terenca. Velika reč je to; dvajset centimetrov mu manjka do petih metrov in prav zajetnosti gre zahvala za dodaten par sedežev, ki sta skrita v dnu prtljažnika. Sedem sedežev torej - na našem testu smo ga preizkusili kot šestsedežnik in ob vseh pogojih vožnje se je izkazal z odliko. Trilitrski šestvaljnik je vedno dovolj, a celo s svojimi dizelskimi 176 kilovati nikoli preveč! Čestitamo za izjemno zvočno utesnjenost kabine, ob razumni vožnji poraba goriva zdrsne celo pod deset litrov, kar je za takšno vozilo odlično. Prestiža je še v razumnih mejah, korejskih nacionalnih posebnosti tudi, terenskih zmogljivosti nismo preizkušali. Ob priganjanju med ovinki je šest stopenjska avtomatika kmalu prepočasna, nos vozila pa prav tako kmalu pretežak.
Zvezda stalnica pri Korejcih: ugodna cena
In zdaj kandirana višnja na smetano: ob ugodnih jamstvenih pogojih je cena popolnoma opremljenega avtomobila zgolj 45.000 evrov. Mogoče je "zgolj" pred ceno resnični cinizem, vendar konkurenca za takšno ceno niti ne odpre vrat salona.
Janez Martinčič/J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje