Captur je Renaultov odgovor na rastoče povpraševanje po križancih med osebnimi avtomobili in robustnejšimi SUV-ji. Foto: Renault
Captur je Renaultov odgovor na rastoče povpraševanje po križancih med osebnimi avtomobili in robustnejšimi SUV-ji. Foto: Renault

Novinec, ki se bo kmalu uvrstil v redno Renaultovo ponudbo, je dolg 4,12 metra, širok 1,77 in visok 1,57 metra, kar mu zagotavlja večjo uporabno vrednost tudi v mestnem okolju. Znatnih 200 milimetrov oddaljenosti od tal pa ne bo le praktična lastnost pri premagovanju robnikov, ampak tudi pri pobegu na kakšen kolovoz ali gozdno cesto.

Oblikovno močno sledi novim Renaultovim smernicam, ki so jih med serijskimi modeli začrtali s cliom. To velja tako za zunanjost capturja z dvobarvno karoserijo kot tudi potniško kabino, v kateri voznik in sopotniki sedijo visoko kot v enoprostorcih, ponudba opreme pa naj bi bila na ravni višjih avtomobilskih razredov.

Poleg naprednih tehnoloških dodatkov, med katerimi izstopajo asistenčni sistemi, so Renaultovi konstruktorji poskrbeli tudi za dva izvirna praktična dodatka v podobi uporabnejšega predala pred sovoznikom in serijskih lahko odstranljivih sedežnih prevlek, ki jih je mogoče prati v domačem pralnem stroju.

Natančnejši datumi prihodov na posamezne evropske trge sicer še niso znani, je pa že znano, kaj bodo ponudili kupcem pri pogonskih agregatih. Bencinske hlape bosta zastopala motorja energy TCe 90 in TCe 120 EDC, dizelske pa energy dCi 90 in dCi 90 EDC.