Oblikovalci so poskušali laguni zagotoviti bolj dinamičen in odločen videz. Foto: M. Kr.
Oblikovalci so poskušali laguni zagotoviti bolj dinamičen in odločen videz. Foto: M. Kr.

Laguna prihaja na trg z osveženo zunanjo podobo, nižjo porabo, več možnostmi izbire štirikolesnega krmiljenja in novim poimenovanjem ravni opreme.

Kot poudarjajo pri Renaultu, so njihovi oblikovalci z osvežitvijo laguni poskušali zagotoviti bolj prepoznavno in odločnejšo podobo. Zato so se lotili predvsem drznejših posegov na prednji maski. Poleg kozmetičnih posegov na zunanjosti so poskrbeli tudi za novo notranjo opremo, vključno z detajli na armaturi in novimi prevlekami sedežev. Za ljubitelje dinamične vožnje pa je vsebinsko bolj pomembna novost širitev ponudbe sistema štirikolesnega krmiljenja na več pogonskih agregatov. Sedaj si lahko sistem izberejo kupci vseh različic z dizelskimi motorji. V ponudbi so trije, in sicer z močmi 110 kW (150 KM), 129 kW (175 KM) in 130,7 kW (180 KM). Pri drugem je mogoče izbrati kombinacijo s samodejnim menjalnikom. Bencinski pa je le eden, in sicer z močjo 103 kW (140 KM).

Zadnji tudi začenja cenovno lestvico ponudbe na slovenskem trgu. Po ceniku morajo kupci za laguno s tem motorjem plačati 20.990 evrov, seveda pa jim bodo odšteli trenutni popust.

Dizelsko ponudbo začenja motor s 110 kilovati, za raven opreme black edition, ki je primerljiva z nekdanjo dynamic, je treba odšteti 23.990 evrov. Najdražja na ceniku pa je laguna bose & design, ki jo poganja dizelski motor s 129 kilovati; zanjo morajo kupci v Sloveniji odšteti 27.790 evrov. Doplačilo 1.200 evrov za karavansko različico grandtour je pri vseh motorjih enako. Doplačilo za štirikolesno krmiljenje pa je 1.490 evrov.