Čeprav ga pri Lamborghiniju predstavljajo kot aventadorja nove generacije, je jasno, da gre zgolj za temeljito prenovo modela, ki je leta 2010 na vrhu ponudbe proizvajalca iz Sant'Agate nadomestil murcielaga.
S črko S v imenu je le-ta dobil agresivnejši sprednji del z daljšim sprednjim odbijačem, nov črn usmerjevalnik zraka na zadku, ki je za doplačilo lahko izdelan iz ogljikovih vlaken, ter zadnja blatnika v slogu slavnega modela countach. Oblikovne spremembe mu poleg estetskega učinka prinašajo tudi boljše aerodinamične lastnosti, predvsem boljši oprijem.
Še več "konjev"
Izboljšav je bil deležen tudi 6,5-litrski atmosferski V12-motor. Z optimizacijo prilagodljivega delovanja ventilov in prilagodljivega sesalnega sistema so inženirji prestavili vrh polja uporabnih vrtljajev z 8.350 na 8.500 vrtljajev na minuto in mu zagotovili dodatnih 29 kilovatov (40 KM) moči. Ta se prek sedemstopenjskega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa in mu omogoča pospešek do stotice v 2,9 sekunde ter končno hitrost 350 kilometrov na uro.
Poznanemu monocoque okvirju iz ogljikovih vlaken so dodali štirikolesno krmiljenje, ki zagotavlja večjo stabilnost pri velikih hitrostih ter spremenjeno geometrijo vzmetenja in nadgrajene prilagodljive blažilnike z magnetoreološko tekočino.
Za boljšo odzivnost so nadgradili programsko opremo sistema za nadzor stabilnosti ter voznim načinom strada, sport in corsa dodali še način ego, ki omogoča individualne nastavitve posameznih sklopov.
Prenovljeni multimedijski sistem z novim barvnim zaslonom odslej ponuja tudi funkcijo Apple CarPlay, notranjost pa je s programom Ad Personam mogoče popolnoma prilagoditi željam posameznega kupca.
Prvi izbranci bodo svojega aventadorja S prevzeli spomladi prihodnjega leta, zanj pa bodo morali brez davkov odšteti najmanj 281.555 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje