Kompaktni cestni terenec je dolg 4,35 metra, širok pa 1,55 metra in je tako sedem centimetrov krajši in dvanajst ožji od freelanderja, od njega pa je tudi lažji.
V notranjosti ima LRX temno čokoladno usnje, pološčene aluminijeve detajle in na sredini poševno armaturno konzolo. Dvojni števec ima ob sebi še elektronski zaslon, ki z grafiko LCD uprizarja tridimenzionalno obliko. Podatki na zaslonu so razvrščeni v slojih po svoji pomembnosti.
Avtomobil iz odpadkov
Land Rover, ki se pripravlja na praznovanje 60. rojstnega dne, želi z novim konceptom prikazati lastno naklonjenost okolju, saj je zgrajen iz recikliranega odpadnega materiala. Cilj Britancev je, da bo LRX postal eno izmed okolju najbolj prijaznih vozil v svojem razredu.
LRX pomeni velik premik v Land Roverjevih tradicionalnih idealih, saj novi štirisedežnik pomeni novo nišo pri britanskem proizvajalcu. Strokovnjaki pričakujejo, da bo kompaktni SUV konkuriral predvsem prihajajočemu BMW-ju X1 in audiju Q5.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje