Pri Renaultu so se po eksperimentiranju v najvišjem razredu odločili za zmernost in združevanje moči partnerjev ter ustvarili klasično limuzino.
Latitude ni izrazito klasična limuzina le zaradi svoje triprostorske zasnove, ampak je njena uokvirjenost v klasične standarde toliko bolj izstopajoča, ker so pri francoskem izdelovalcu nekoč poskušali uveljavljati nove trende v razredu poslovnih in protokolarnih vozil, a bili manj uspešni kot so pričakovali in si želeli. S 4.897 milimetri dolžine deluje dokaj avtoritativno, velikost pa vpliva tudi na prostornost potniške kabine in prtljažnika s prostornino 477 kubičnih decimetrov. Ponudbo pogonskih agregatov začenjajo z Nissanovim 2,0-litrskim motorjem z največjo močjo 103 kW (140 KM), sledi pa bolj mikavna ponudba Renaultovih dizelskih motorjev. Dve različici 2,0-litrskega dCi motorja zagotavljata 127 kW (150 KM) in 177 kW (175 KM), vrh ponudbe pa predstavlja 3,0-litrski motor V6 z največjo močjo 177 kW (240 KM).
Za vstopni model bo treba od prihodnjega tedna dalje na slovenskem trgu odšteti 21.900,00 evrov, za najdražjega na ceniku pa 39.900,00 evrov.
Pri prodajnih načrtih so dokaj zadržani, poudarjajo pa, da so v novincu združili številne zanesljive in učinkovite tehnične rešitve Zveze Renault-Nissan, kar med drugim pomeni visoko raven varnosti, učinkovite motorje, zanesljivo in udobno podvozje. Avtomobil je nastajal v razvojnih centrih v Franciji, Južni Koreji in na Japonskem, izdelovali pa ga bodo v Južni Koreji, kjer že izdelujejo tudi Renaultov model koleos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje