Latitude je novo ime pri Renaultu in pomeni vračanje h klasiki v višjem razredu. Foto: Renault
Latitude je novo ime pri Renaultu in pomeni vračanje h klasiki v višjem razredu. Foto: Renault
Čeprav jo napovedujejo kot družinsko limuzino, brez dvoma računajo tudi na poslovne kupce. Foto: Renault

Renault, ki ga bodo javnosti bolj podrobno uradno predstavili jeseni na avtomobilskem salonu v Parizu, bo močno podoben modelu SM5, ki je rezultat naveze Renault-Samsung Motors in je že na prodaj na južnokorejskem trgu.

Limuzina v dolžino meri 4,89 metra, v širino 1,83 metra, višino pa 1,49 metra. Čeprav uradnih podatkov o podrobnostih v potniški kabini še ni, je mogoče sklepati, da bodo tudi evropskim kupcem ponudili večino tistega, kar je na voljo v modelu SM5 in je rezultat Renaultovih povezav z azijskimi izdelovalci.

Med opremo tako ne bodo manjkali dobro znani zagon s stikalom, inteligentna kartica, triobmočna klimatska naprava in zmogljivi pogonski agregati, ki jih je mogoče že zdaj najti v modelih z Renaultovim ali Nissanovim znakom.

Pri Renaultu napovedujejo prvo uradno javno predstavitev mednarodne različice modela latitude za konec avgusta in od jeseni dalje začetek prodaje na trgih v Aziji, Afriki, Rusiji, Turčiji, državah Perzijskega zaliva, Avstraliji in Mehiki. Šele nato bo na salonu v Parizu sledila tudi predstavitev evropske različice in konec leta 2010 začetek prodaje na nekaterih evropskih trgih.