Z 2,2 milijona prodanih primerkov, številka je seveda seštevek vseh treh generacij od leta 1998 dalje, je RX najuspešnejši model prestižne japonske znamke pod okriljem Toyote. Čeprav je na prve evropske trge pripeljal s časovnim zamikom leta 2000, so ga dobro sprejeli tudi evropski kupci in do danes iz salonov odpeljali že 200.000 RX-ov.
Izboljšave embalaže in vsebine
S četrto generacijo dobiva po prepričanju proizvajalca RX še dodaten zagon, saj so se posvetili tako izboljšavam zunanje, kot tudi notranje podobe, dopolnili ponudbo novih tehnologij in izboljšali vozne lastnosti. Zunanjo podobo poudarjajo sodobna svetlobna telesa, ki so učinkovitejša, oblikovalcem pa omogočajo več možnosti individualizacije »svetlobnega podpisa« posameznega vozila.
Več naprednih tehnologij je na voljo tudi v potniški kabini, vključno z asistenčnimi sistemi, ki dvigujejo raven varnosti in udobja, vozniku pa olajšajo delo. Glede na to, da je RX za 120 milimetrov daljši od neposrednega predhodnika in ima 50 milimetrov daljšo medosno razdaljo, ponuja 4.890 milimetrov dolg avtomobil tudi več prostorskega udobja v potniški kabini. Dodatki kot so samodejno odpiranje prtljažnih vrat in z elektromotorji podprto zlaganje zadnje sedežne klopi, uporabo le še olajšajo.
Vožnja z novim lexusom RX je po zagotovilih konstruktorjev udobnejša tudi po zaslugi izboljšav podvozja, ki bolje prenaša različne cestne razmere, obenem pa zagotavlja zanesljivejšo lego na cesti in več možnosti za varno izkoriščanje zmogljivih pogonskih agregatov.
Najzanimivejši je zmogljivi hibrid
Tehnološko najzanimivejši in po besedah predstavnikov znamke tudi najbolj iskan je RX 450h s hibridnim pogonom, kjer delo 3,5-litrskega motorja V6 dopolnjuje elektromotor in skupaj zmoreta sistemskih 230 kilovatov (313 KM) ter največji navor 335 Nm. RX 450h ima štirikolesni pogon, za najcenejšo različico pa bo treba v Sloveniji odšteti 69.850 evrov.
Cenovna stopnička je nižja pri RX 200t, ki je z dvokolesnim pogonom naprodaj za 59.200 evrov, za različico s štirikolesnim pogonom pa bo treba odšteti 60.600 evrov. Avtomobil poganja bencinski motor, ki zmore 175 kilovatov (238 KM) moči in 350 Nm navora. Njegovega zmogljivejšega 3,5-litrskega sorodnika vsaj zaenkrat ni v ponudbi na slovenskem trgu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje