Audi A4 avant meri v dolžino 470 cm, 12 cm več od predhodnika. Foto: Audi
Audi A4 avant meri v dolžino 470 cm, 12 cm več od predhodnika. Foto: Audi
Audi A4 avant
Notranjost - klasičen audijev prestiž. Prostornina prtljažnika meri 490 litrov, povečamo pa jo lahko na kar 1.430 litrov. Foto: Audi
Audi A3 cabriolet
Platnena streha je na voljo v polavtomatski ali popolnoma avtomatski različici. Foto: Audi

Audi je od 92. leta spravil v pogon že 8 milijonov in pol modelov A4 – od tega karavanskih različic avant milijon in pol.

Cena: nekaj pod 32 tisoč
Najmočnejši motor, s katerim prihaja na trg novi audi A4 avant, je bencinski 6-valjni 3,2 FSI s 195 kW moči, odziven in kultiviran obenem pa je tudi 118-kilovatni 1,8 FSI. 3-litrski dizelski TDI zmore 176 kW, 2-litrski turbodizel pa 105. Že kmalu pa bo v ponudbi še 2,0 TDI z 88 kW moči. Za šibkejša motorja je na voljo tudi brezstopenjski avtomatski menjalnik multitronic, močnejši izvedbi sta opremljeni s stalnim 4-kolesnim pogonom quattro, menjalnik je 6-stopenjski tiptronik, sicer je pri vseh izvedbah 6-stopenjski ročni. Cene modelov A4 avant se začnejo nekaj pod 32 tisoč evrov, letos naj bi jih prodali v Sloveniji blizu 400.



Audi
s platneno streho
Da ima audijev kabriolet klasično platneno streho, velja že vseskozi – in tudi pri novem A3 cabrioletu ni ni drugače. Zložljiva streha nad športno-elegantnim 4-sedežnikom je na voljo v dveh različicah – kot polavtomatska ali popolnoma avtomatska. Odpre se v nekaj sekundah, možno jo je odpreti ali zapreti tudi med vožnjo pri hitrosti do 30 km/h, zložena pa ne zasede veliko prostora. 424 cm dolg avtomobil ima, ne glede na to, ali je zgoraj brez ali ne, v prtljažniku 260 litrov prostora, ki pa ga je možno še občutno povečati s podiranjem naslonjala zadnjih sedežev.

Dva dizelska in dva bencinska motorja
A3 cabriolet je lahko opremljen z 1,8 litrskim bencinskim TFSI-motorjem s 118 kW ali še močnejšim 2-litrskim, ki zmore 147 kW moči. Tudi dizelska TDI sta dva: ali 1,9 s 77 kW ali 2-litrski s 103. Šibkejši bencinski in močnejši turbodizelski motor je možno kombinirati s 6-stopenjskim menjalnikom S-tronik, ki združuje avtomatsko in ročno pretikanje in omogoča dinamično in lahkotno prestavljanje. Najcenejši A3 cabriolet stane nekaj pod 30 tisoč evrov – glede na povečano povpraševanje po tovrstnih vozilih v zadnjih nekaj letih predvidevajo, da bi pri nas letos lahko prišlo na ceste morda celo 60 takih audijev ...