Veliko znanja je pogoj za obnovo in popravilo motorjev ter dobro opravljeno delo. Delo mora biti natančno, ustvarjalno in iznajdljivo. Kdo torej vstavlja "srčne spodbujevalnike" tovornjakom, avtobusom in drugim delovnim strojem, namenjenim tudi ladijskemu ali železniškemu prometu?
Največ del se izvaja na motorjih, ki so namenjeni za tovornjake in osebne avtomobile. Jože Dežman, vodja strojne delavnice Autocommerce, d. o. o., je za Avtomobilnost pojasnil: "Naši strojni delavnici največkrat rečemo kar brusilnica. V naši delavnici se obdelujejo bloki motorjev, glave, ojnice, kardani ... Obdelujemo, kar zariba, se pokvari, pregreje. Treba je narediti obdelavo. Mehaniki del razdrejo, mi dele motorja dobimo razstavljene in jih po delih popravljamo."
Matjaž Kastelec, vodja servisa gospodarskih vozil, Autocommerce, d. o. o., dodaja: "V teh primerih je treba preveriti, kaj se je točno zgodilo. Najprej moramo narediti neke vrste diagnozo in ugotoviti, ali je motor nekega vozila sploh mogoče popraviti."
Za ustreznost izvedenih popravil delavnica potrebuje dostop do informacij in ustrezno orodje. Na eni strani gre za odpravo posledic neprimernega vzdrževanja, na drugi strani pa za odpravo napak na najbolj obremenjenih delih.
Kaj vse gre lahko narobe pri motorju, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnosti, v kateri smo gostili specialiste in jih povprašali tudi o možnosti obnove pogonov pri starodobnih vozilih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje