Prvi korak v tej smeri je bil že storjen na lanskem frankfurtskem sejmu, ko smo obiskovalci lahko v živo videli predstavitev študije up!.
Model up! je bil predstavljen kot praktično mestno vozilo, namenjeno štirim potnikom. Oblikovan je drzno in skrajno inovativno, kar je tudi glavno vodilo oblikovalcev iz Wolfsburga. Ti namreč želijo s svojimi rešitvami tudi udejaniti VW-jevo glavno vodilo, postati najinovativnejši avtomobilski proizvajalec.
Up! je v Frankfurtu presenetil z inovativnostjo tako zunanjosti kot tudi notranjega prostora, ki ponuja številne rešitve. Ob primernem zlaganju sedežev (zložljivi so vsi, razen voznikovega) je na primer v triinpolmetrsko vozilo moč spraviti tudi desko za surfanje.
Model up!, ki bo morda zaživel že leta 2010, se ponaša tudi z dvema monitorjema, oseminčnim, na katerem je vidna hitrost vožnje, stanje goriva in emisije CO2, in sedeminčnim monitorjem, ki služi za navigacijo, telefonijo in večpredstavnost (glasba, radio in filmi).
Vizijo 2028 navdihnili inovativni uspehi preteklosti
"Uspehi preteklosti (vw hrošč, golf in kombi T1) nas spodbujajo k postavljanju ikon prihodnosti," je povedal Flavio Manzoni, vodja kreativnega oddelka pri Volkswagnu. Zato je bila rdeča nit pri oblikovanju predvsem enostavnost, ki je odlikovala prej omenjene modele iz preteklosti.
Enostavnost pa tudi je glavna značilnost preostalih treh "vizionarskih" študij: ego, one in room, ki si jih lahko podrobneje ogledate na tej povezavi.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje