Spremembe zunanjosti so res minimalne in prinašajo na pogled malce bolj zašiljen sprednji del z novo obliko sprednjega odbijača, bolj dinamično oblikovanimi odprtinami za dovod zraka in prenovljenimi žarometi z LED-tehniko. Še bolj diskretno je prenovljen zadek, ki je dobil rahlo preoblikovan odbijač ter novo grafiko zadnjih luči, prav tako v LED-tehniki. Estetsko prenovo zaokrožajo nove oblike platišč in nekaj novih karoserijskih barv.
V notranjosti so ohranili enako obliko armaturne plošče, skupni imenovalec pa so novi barvni zasloni. Tako kot drugi volkswagni je tudi golf dobil digitalno instrumentno ploščo, ki lahko zamenja klasične merilnike, najbolj opazen pa je 23,4-centimetrski (9,2-palčni) zaslon informacijsko zabavnega sklopa na sredinski konzoli, ki nadomešča nekaj klasičnih gumbov in med drugim prvič v tem razredu prinaša sistem upravljanja s kretnjami. Golfov sistem za samodejno zaviranje v sili prepoznava tudi pešce med gibanjem, na voljo je tudi že polsamodejna vožnja.
Velik poudarek so dali povezljivosti, tako prenovljeni golf poleg sporazumevanja s sistemi Apple Carplay in Android ponuja tudi stalno spletno povezavo, samodejni klic v sili ter številne aplikacije za pomoč vozniku.
Motorna paleta prinaša nov 1,5-litrski turbobencinski motor TSI s 96 kilovati (130 KM). Isti motor bo na voljo tudi v različici s 110 kilovatov moči (150 KM). Motor ima serijsko vgrajen sistem izklopa valjev in na 100 kilometrov porabi liter neosvinčenega bencina manj kot primerljivi motorji.
Ob osnovnih različicah so prenovili tudi dinamični izvedbi GTI in GTD ter hibridni GTE, izpustili pa niso niti e-golfa, ki bo po novem ponujal do 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem.
Prodaja prenovljenega golfa bo stekla februarja prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje