Avtomobil ima za 15 milimetrov višje podvozje kot izvirnik in lažje premaguje kolovoze ali robnike. Foto: Volkswagen
Avtomobil ima za 15 milimetrov višje podvozje kot izvirnik in lažje premaguje kolovoze ali robnike. Foto: Volkswagen
VW CrossPolo
Crosspolo s svojo embalažo brez dvoma pritegne več pogledov kot njegov izvirnik. Foto: Volkswagen

Podvozje petvratnega crosspola je v primerjavi z izvirnikom višje za 15 milimetrov, ima dodatno zaščitene koloteke in pragove, odbijača se zaključita s svetlo srebrnim elementom, ki ustvari videz dodatne zaščite podvozja.

Notranjost se od izvirnika razlikuje predvsem po kozmetičnih podrobnostih, izdatna oprema sledi tisti pri polu, podobno velja za ponudbo motorjev z razponom moči od 51 kW (70 KM) do 77 kW (105 KM). V ponudbi so trije bencinski in trije dizelski motorji TDI. Dva od šestih motorjev je mogoče kombinirati s 7-stopenjskim menjalnikom DSG. V Sloveniji bo na voljo od septembra, za vstopni model z 1,2-litrskim motorjem z 51 kW bo treba odšteti 13.439 evrov.

Crosspolo nadaljuje tradicijo pola fun
Volkswagen s predstavitvijo crosspola nadaljuje tradicijo, ki se je začela dokaj nenačrtno, s prestavitvijo bolj ali manj unikatne in številčno omejene serijo pola fun. Nameravali so namreč izdelati le pet tisoč primerkov. Toda zanimanje kupcev je preseglo pričakovanja in nastal je prvi crosspolo, ki mu zdaj sledi nova generacija.

Tisto, kar na prvi pogled deluje kot nepotrebna kozmetična navlaka, se pri pogostih vožnjah po kolovozih, ozkih obraščenih podeželskih poteh ali premagovanju robnikov hitro izkaže kot dobrodošlo. Crosspolo pa s svojo embalažo, dodatnimi detajli, kot sta na primer strešni letvi in 17-palčna aluminijasta platišča, brez dvoma zbudi tudi dodatno pozornost.

M. Kr., Foto: Volkswagen