Tiguan na zunaj zaznamujejo ogromne pnevmatike in oranžna barva. Foto: Volkswagen
Tiguan na zunaj zaznamujejo ogromne pnevmatike in oranžna barva. Foto: Volkswagen
Volkswagen tiguan
Notranjost zaznamuje vrhunska tehnologija. Foto: Volkswagen

Tiguan je proti touaregu to, kar je BMW X5 proti mlajšemu bratu X3. Iz te enostavne analogije izhaja najbolj enostaven opis tiguana.

Od spredaj izgleda kot mali touareg, od zadaj kot "zabuhli" golf, posamezni detajli pa mu omogočajo izvirnost. Poudarjeni elementi, vpadljiva oranžna barva in sem ter tja narisana iguana na armaturi štirikolesniku omogoča prepoznavnost.

Kdo so konkurenti?
S 4,4 metra dolžine je enako dolg kot jeep compass, a je zato za 13 centimetrov ožji. Glavni tekmeci bodo vseeno toyota RAV4, honda CRV, opel antara, BMW X3 in freelander.

Čeprav bi raje videli, da je tiguan šibkejši touareg, pa gre pravzaprav za ojačani golf. Pogon na vsa štiri kolesa (4motion) omogoča solidne vozne sposobnosti. 19-palčne pnevmatike dimenzije 275/45 na vozilu izgledajo ogromne, a vseeno preozke za "izlet" na brezpotja.

Tehnologije na pretek
Notranjost bo opremljena z vso najsodobnejšo tehniko. Posebej moramo omeniti TFT-zaslon s prikazom funkcij vseh sistemov v avtomobilu, začenši z avdiosistemom do klimatske naprave in navigacije.

Vgrajeni motor je že stari znanec iz Volkswagnove pogonske palete. Posebno zanimiv je 1,4 TSI, saj gre za najšibkejši motor, vgrajen v kakšno SUV-vozilo. Poznan je iz pola in golfa, kombinacija kompresorja in turbo polnilnika v tiguanu pa mu omogočajo, da razvije 110 kW/150 KM.

Močnejši 2-litrski bencinar prihaja v dveh izvedbah, z 125 kW/170 KM 147 kW/200 KM. Za ljubitelje dizla je rezervirana izvedba 2,0 TDI z 103 kW/140 Km in 125 kW/170 KM.