Trdno povpraševanje po luksuznih avtomobilih je Hyundaiu v drugem četrtletju leta 2022 omogočil izjemen skok dobička, in to kljub padcu prodaje. Presežek se je medletno povečal za 56 odstotkov na približno 2,3 milijarde evrov, so sporočili iz vodstva Hyundaia v Južni Koreji.
Prodaja se je povečala za 19 odstotkov na 26,9 milijarde evrov. Iz Hyundai Motor, ki se s svojim sestrskim podjetjem Kia uvršča med deset največjih proizvajalcev avtomobilov, so še sporočili, da bodo izpolnili svoje cilje glede dobička za celotno leto.
Po pisanju Automotive News glavnina prodaje temelji na mešanici športnih terencev in modelov luksuzne znamke Genesis, ki je že v prvem četrtletju poskrbela za rast dobička. Za korejsko znamko so bili ugodni tudi menjalni tečaji.
Precej več prodanih e-avtomobilov
Po informacijah je podjetje v mesecih od aprila do junija po vsem svetu prodalo 976.350 avtomobilov. To je padec za 5,3 odstotka. Podjetje je upad pripisalo predvsem pomanjkanju čipov in avtomobilskih delov ter geopolitičnim vprašanjem.
Prodaja električnih modelov se je v primerjavi z letom prej povečala za 49 odstotkov na več kot 53.000. Preračunano na celoten obseg prodaje so e-vozila v drugem četrtletju predstavljala 5,4 odstotka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje