Maybach je poglavje zase med avtomobili in za večino ljudi tudi povsem nedojemljivo poglavje. Foto: Maybach
Maybach je poglavje zase med avtomobili in za večino ljudi tudi povsem nedojemljivo poglavje. Foto: Maybach

S popravki zunanjosti so oblikovalci veliki triprostorski limuzini še bolj poudarili prestižnost, naredili nekaj izboljšav v notranjosti, na seznam serijske in dodatne opreme dodali nekaj sodobnih tehnoloških igračk in osvežili ponudbo notranje opreme z novimi barvnimi odtenki usnja za ročno izdelane obloge sedežev in notranjosti. Inženirji pa so se posvetili tudi zmogljivim pogonskim agregatom, ki zdaj porabijo manj goriva, izpuhajo manj ogljikovega dioksida in dosegajo okoljevarstvene standarde euro 5. Maybach 57 S in 62 S imata zdaj za 13 kW močnejši motor, ki zmore 463 kilovatov (630 KM), porabi manj goriva, na 100 kilometrov v povprečju 15,8 litra. V zrak pa izpuha 368 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Za svoj manufakturni izdelek pri Maybachu zagotavljajo osemletno oziroma jamstvo na 200 tisoč prevoženih kilometrov ter različne servisne pakete, primerne prestižu in ceni vozila. Na domačem nemškem trgu je namreč za najcenejšo različico treba odšteti 340.900 evrov.

Najdražja različica med serijsko opremljenimi maybachi 62 S pa skoči na 458.200 evrov, kar je seveda za izbirčne in petične kupce le izhodišče. Dodajanje različne bolj ali manj potrebne opreme hitro dvigne končno ceno v osupljive višave. Vendar pa uporabnikov to verjetno prav nič ne moti, temveč se prepustijo užitkom v okolju, ki ga lahko osvežijo tudi s posebno dišavo, namenjeno le kupcem maybachov. Prostor zanjo so oblikovalci našli na častnem mestu v potniškem delu kabine, neposredno nad zračniki sredinske konzole.