CX-80 je SUV z možnostjo sedmih sedežev, ki je tesen sorodnik modela CX-60. Oba modela temeljita na enaki platformi, bistvena razlika med njima pa je medosna razdalja, ki je v primeru CX-80 daljša za 25 centimetrov (skupna dolžina CX-80 je 4,99 m).
Daljša medosna razdalja se najbolj odraža pri prostorskem prirastku v potniški kabini in ravno ta je glavni adut, na katerega bo stavil Mazdin novinec. Za nameček se zadnja vrata odpirajo zelo široko (skoraj pod pravim kotom), zato je v drugo sedežno vrsto zelo preprosto vstopati.
Druga sedežna vrsta je na voljo v različnih postavitvah: V bolj prestižni – z le dvema sedežema in široko sredinsko konzolo ali v bolj družinski – s tremi sedeži. V primeru dvosedežne druge vrste sta sedeža pomična za 12 centimetrov.
Kot vselej v tem segmentu je tretja vrsta namenjena “zasilnemu” prevozu oseb ali pa prevozu manjših otrok. Razmeroma prijetnega potovanja bodo namreč deležne osebe, visoke do 170 centimetrov.
Število postavljenih sedežev | Prostornina prtljažnika |
2 sedeža | 258 L |
4 ali 5 sedežev | 687 L |
7 sedežev | 1.971 L |
Elegantna notranjost in tehnologije, ki lahko rešujejo življenja
Mazda se v nasprotju s številnimi drugimi proizvajalci v notranjosti drži preverjenega recepta. Prednji del notranjosti, ki je popolnoma enak kot pri modelu CX-60, zaznamujejo zelo široka sredinska konzola in lični detajli s čistimi linijami.
Vozniku je na voljo tudi zadnja generacija Mazdinih asistenčnih sistemov – na čelu s sistemom za preprečevanje čelnega trka pri prehitevanju in novo podporo za neodzivne voznike. S pomočjo te kamera zazna voznikovo neodzivnost, avto pa samodejno zmanjša hitrost in se varno ustavi. Ob koncu postopka avtomobil samodejno odklene vsa vrata in sproži klic v sili.
Pri tovrstnem vozilu bo zagotovo koristen tudi sistem za pripenjanje priklopnika, ki vozniku olajša delo s pomočjo kamere (CX-80 sicer prinaša do 2500 kg vlečne zmogljivosti).
Še naprej šestvaljni dizel
CX-80 je v Sloveniji na voljo z dvema pogonoma. Po napovedih uvoznika naj bi se 70 odstotkov uporabnikov tega vozila pri nas odločilo za 3,3-litrski turbodizelski (vrstni) šestvaljnik, ki 187 kilovatov moči na vsa štiri kolesa prenaša z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Preostalih 30 odstotkov uporabnikov bo izbralo priključnega hibrida z 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom in elektromotorjem, ki energijo za svoje delovanje črpa iz baterije z zmogljivostjo 17,8 kWh. Sistemska moč priključnega hibrida znaša 241 kilovatov, tudi v tem primeru pa je pogon štirikolesni.
Različici | Pogonski sistem | Prostornina motorja | Največja moč | Menjalnik | Pogon koles |
2.5 skyactive PHEV | Priključno-hibridni pogon | 2488 ccm | 241 kW | 8-st. samodejni | štirikolesni |
3.3 skyactive D | Turbodizelski pogon | 3283 ccm | 187 kW | 8-st. samodejni | štirikolesni |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje