Vsi motorji bodo ustrezali standardu euro5, ponudbo bo začenjal 1,3-litrski motor z največjo močjo 55 kilovatov (75 KM), z največjim navorom 119 Nm, v primerjavi s predhodnikom z malenkost manjšo porabo goriva, v povprečju 5,1 litra na 100 kilometrov, na en kilometer pa bo izpuhal 119 gramov ogljikovega dioksida. Vrh ponudbe pogonskih agregatov bo predstavljal 1,5-litrski motor z največjo močjo 75 kilovatov (102 KM), največjim navorom 133 Nm, povprečno porabo 5,8 litra na 100 kilometrov in izpuhom ogljikovega dioksida 136 g/km. Najzmogljivejši motor bo na voljo v kombinaciji s petstopenjskim ročnim in štiristopenjskim samodejnim menjalnikom.
Pri Mazdi poudarjajo, da so se med prenovo posvetili tudi vzmetenju in izboljšali raven udobja v potniški kabini z bolj kakovostnimi materiali in sodobnejšimi oblogami, v kabini pa je tudi nekaj novih oblikovnih detajlov in na voljo več opreme.
Mazda2 je sicer na evropskem trgu od leta 2007, že ob predstavitvi pa so poudarjali tudi "shujševalno" strategijo znamke, ki se je načrtno lotila zmanjševanja skupne teže, kljub dodajanju nove opreme. Navzlic dieti se je mazda2 odlično odrezala tudi na preizkusu Euro NCAP, si prislužila pet zvezdic in do prihoda nove generacije osvojila več kot dvesto tisoč kupcev. Kot poudarjajo pri izdelovalcu, pa so prav kupci v obsežni tržni raziskavi izrazili željo, da bi bila naslednja mazda2 na pogled bolj dinamična, kar so oblikovalci pri prenovi poskušali tudi doseči.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Mazda
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje