Mazda2 je s prenovljeno podobo na slovenskem trgu na voljo le v petvratni različici, kar pa glede na dosedanje izkušnje ne bo odganjalo kupcev.
Kljub dejstvu, da ni mogoče izbrati trivratne različice ali dizelskega pogonskega agregata, dosedanji prodajni rezultati kažejo, da je mazda2 iskana predvsem v različicah, ki ostajajo na trgu. Najmanjši Mazdin model se s kupci spogleduje z osveženo zunanjo podobo in po zaslugi sprememb na prednji maski – z bolj dinamičnim »pogledom« - jim ponuja bolj kakovostne materiale v potniški kabini, več udobja in dinamike v vožnji ter manjšo porabo in manj škodljivih izpustov. Zadnje predvsem po zaslugi posodobljenih pogonskih agregatov. Vsi trije v ponudbi na slovenskem trgu so bencinski. Najšibkejši je 1,3i s 55 kilovati (75 KM), sledi 1,3i z 62 kilovati (84 KM), motorno bolj zahtevnim kupcem pa je na voljo še 1,5i s 75 kilovati (102 KM), pri katerem je mogoča kombinacija tudi s samodejnim menjalnikom.
Cenovno lestvico v Sloveniji začenja mazda2 1,3i CE, za katero je treba odšteti 10.890 evrov, najdražja na ceniku pa je mazda2 1,5i GTA, ki stane 14.690 evrov.
V primerjavi s predhodnimi različicami se je prav najdražja pocenila za 900 evrov, večina ostalih pa malce podražila, kar je posledica prenove in dodajanja opreme v posamezne pakete. Poleg sprememb na zunanjosti so opaznejše izboljšave na armaturi, kjer izstopa nova zasnova merilnikov s črnim ozadjem, na bolj obremenjenih površinah so uporabili bolj kakovostne materiale, nove so sedežne prevleke in obloge v potniški kabini. Med vožnjo pa se opazijo tudi spremembe na podvozju, ki med drugim zagotavljajo višjo raven udobja zaradi boljšega blaženja kratkih udarcev pri vožnji čez kratke grbine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje