Mazda3 je po zmerni osvežitvi postala bolj mišičasta in dobila bolj dinamičen karakter. Foto: Mazda
Mazda3 je po zmerni osvežitvi postala bolj mišičasta in dobila bolj dinamičen karakter. Foto: Mazda

Zmerna osvežitev je verjetno rezultat dejstva, da je mazda3 tako ali tako najbolje prodajani model znamke in glede na preizkuse vzdržljivosti ene izmed nemških specializiranih revij, v odličnem kondicijskem stanju tudi po dolgotrajni uporabi, kar pomeni da bolj koreniti posegi v uspešen model preprosto niso potrebni.

Poleg manjših posegov na podvozju za še boljšo vodljivost, novih ojačitev karoserije, novih blažilnikov in izboljšav elektrohidravličnega krmilnega sistema, bo tudi osvežena mazda3 ponujala že uveljavljen izbor opreme in pogonskih agregatov, trije so bencinski in trije turbodizelski.

Dizelski trojček sestavljajo 1,6-litrski motor z največjo močjo 85 kilovatov (185 KM) ter dve izpeljanki 2,2-litrskega motorja. Šibkejši zmore 110 kilovatov (150 KM) moči, zmogljivejši pa 136 kilovatov (185 KM). Bencinski trojček pa začenja 1,6-litrski motor z največjo močjo 77 kilovatov (105 KM), ki mu sledita 2,0-litrski motor z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in v različici MPS še 2,3-litrski motor z največjo močjo 191 kilovatov (260 KM).

Cenovno lestvico pri petvratni kombilimuzinski karoserijski različici s 14.990 evri začenja kombinacija 1,6-litrskega bencinskega motorja in CE-base opreme, pri štirivratni limuzinski pa kombinacija s prav tako 1,6-litrskim bencinskim motorjem in ravnjo opreme CE, za kar je treba odšteti 16.590 evrov.