Tudi pri podobi mazde 3 so se oblikovalci menda zgledovali po dinamiki živalskega sveta. Foto: M. Kr.
Tudi pri podobi mazde 3 so se oblikovalci menda zgledovali po dinamiki živalskega sveta. Foto: M. Kr.

Pri japonskem izdelovalcu poskušajo biti z novo generacijo najbolje prodajanega modela vsaj v nekaterih stvareh izvirni in drugačni od drugih. Poleg zanimive in prepoznavne zunanje podobe, kupcem ponujajo drugačnost predvsem pri motorni tehnologiji, kjer so razvoj usmerili v drugo smer, in ne v trendovski »downsizing« z zmanjševanjem gibne prostornine. Pri Mazdi namreč prisegajo na boljše kompresijsko razmerje, ekonomičnost pa povečujejo tudi z regeneracijo energije.

Kupcem ponujajo bencinske motorje s tremi močmi, in sicer 1,5-litrskega s 74 kilovati (100 KM) ter dva 2,0-litrska z 88 kilovati (120 KM) oziroma močnejšega s 121 kilovati (165 KM) moči. Dizelska ponudba pa je za evropske pojme bolj skopa in omejena le na 2,2-litrski motor z močjo 110 kilovatov (150 KM). Vsi motorji sodijo v tehnološko generacijo skyactiv, ki so jo začeli uvajati že tudi pri večji sorodnici trojke in SUV-ju.

Prvič pa Mazda z mazdo 3 predstavlja naprednejši sistem povezljivosti z okoljem, ki združuje sisteme namenjene predvsem varnejši vožnji in tiste namenjene zabavi oziroma večjemu udobju potnikov.

Mazda3 je tudi na slovenskem trgu na voljo v dveh karoserijskih različicah, za najcenejšo pa je treba odšteti 13.990 evrov.