bil lahko ob upoštevanju celotnega postopka proizvodnje in dobave energije tako čist kot električni.
Kot poroča Avtomotive News, je o novi generaciji bencinskih motorjev na tehnični konferenci v Tokiu spregovoril šef Mazdinega oddelka za pogonske sklope Mitsuo Hitomi, ki je povedal tudi, da bodo novi motorji nosili oznako skyactiv-3 . To pomeni, da Mazda razvija novo generacijo bencinskih motorjev z velikim kompresijskim razmerjem z oznako skyactiv. Prva generacija z oznako skyactiv–G je prišla na trg leta 2011, druga generacija skyactiv-X pa bo prispela marca 2019.
Za tem se bodo pri japonski znamki posvetili izboljšanju toplotne učinkovitosti z zmanjševanjem količine izgubljene energije ob segrevanju zaradi trenja ter povečevanjem tiste za pogon koles.
Kot električni
Hitomi je dejal, da bi lahko s povečanjem toplotne učinkovitosti za 27 odstotkov (le-ta bi bila tako 56-odstotna) njihov bencinski motor dosegal izpuste na ravni električnih motorjev. Z zmanjšanjem izpustov ogljikovega dioksida za 25 odstotkov bi bila tudi poraba bencinskega motorja primerljiva z električno gnanimi avtomobili.
Po Mazdinih izračunih so nekateri električni avtomobili ob upoštevanju celotnega energetskega procesa bolj umazani od tistih z najučinkovitejšimi bencinskimi motorji.
Hitomi ob tem ni razkril časovnice razvoja motorjev skyactiv-3, povedal pa je, da bi lahko pozitivno vplivali na obstanek motorjev z notranjim zgorevanjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje