Za znamko zelo pomembno je, da z modelom tonale naznanja radikalno evolucijo, ki prinaša načrtovanje novega obdobja povezljivosti in elektrifikacije. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Za znamko zelo pomembno je, da z modelom tonale naznanja radikalno evolucijo, ki prinaša načrtovanje novega obdobja povezljivosti in elektrifikacije. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Alfa romeo tonale je zaradi zgodovine italijanske znamke, ki ni postregla z obiljem modelov v zadnjem desetletju, eden od najbolj pričakovanih modelov na slovenskih cestah v zadnjih letih.

Alfa se ni izneverila atraktivnim oblikovalskim linijam, ki vzbujajo čustva. Je pa tonale nekaj povsem drugega, kar smo bili vajeni od Italijanov do zdaj. Njegova naloga je še vedno vzbujati čustva voznikov oziroma vseh potnikov, hkrati pa je ta SUV narejen za množice, ki bi moral znamki znova prinašati dobiček. To je prvi izdelek pod okriljem koncerna Stellantis.

Vsaj tisti starejši vozniki vemo, da je v italijanski Alfi nekaj posebnega. Morda mladina pozna zgolj ironične šale, a v preteklosti je bila Alfa pojem športnosti in elegance. Danes Alfinih modelov ni veliko, zato pa vsak nov sproži določena čustva. Alfa je še vedno Alfa. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Vsaj tisti starejši vozniki vemo, da je v italijanski Alfi nekaj posebnega. Morda mladina pozna zgolj ironične šale, a v preteklosti je bila Alfa pojem športnosti in elegance. Danes Alfinih modelov ni veliko, zato pa vsak nov sproži določena čustva. Alfa je še vedno Alfa. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Po poti Alfine kače

Da bi dobili čim boljšo oceno novinca, smo v okviru naših testnih delavnic na vožnjo z alfo tonale povabili bralce Avtomobilnosti. Skupaj z njimi so se odpeljali na vrh Pristave, kjer stoji Alfina kača. Če niste vedeli, Virida Visconti je živela v 14. stoletju. Bila je milanska plemkinja iz družine Visconti, omožili pa so jo s habsburškim plemičem, bolj zaradi politike kot zaradi ljubezni. Ampak, kaj je počela tu pri nas?

Tudi v notranjosti je tonale prava Alfa. Prijetne linije, odlična ergonomija in volanski obroč, ki ga je veselje sukati. Prestavne lopatice so zajetne, tudi v ovinku vedno dosegljive. V dobi popolne elektrifikacije pri Alfi pohvalno niso ubrali enake poti. Čeprav je zaslon povsem nov, velik in pregleden ter tudi zanesljivo delujoč, so vseeno ohranili najpomembnejše gumbe oziroma stikala. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tudi v notranjosti je tonale prava Alfa. Prijetne linije, odlična ergonomija in volanski obroč, ki ga je veselje sukati. Prestavne lopatice so zajetne, tudi v ovinku vedno dosegljive. V dobi popolne elektrifikacije pri Alfi pohvalno niso ubrali enake poti. Čeprav je zaslon povsem nov, velik in pregleden ter tudi zanesljivo delujoč, so vseeno ohranili najpomembnejše gumbe oziroma stikala. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Resničnost te zgodbe je sicer nekoliko odvisna tudi od ustnega izročila, ampak saj, roko na srce, pri Alfi pogosto najdemo več resnic okoli simbolov.

Več o simbolu Alfe, številnih podrobnostih in vtisih testnih voznikov, ki so se izkazali za prave alfiste, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.