Dirkalniki razreda N so tehnološko najbližje serijskim različicam. Foto: Renault
Dirkalniki razreda N so tehnološko najbližje serijskim različicam. Foto: Renault

Različica, ki sledi tradiciji modelov 5 GT turbo, R11 turbo, R21 21 turbo, R19 16V, clio williams in clio renaultsport, je nadgradnja serijskega modela, ki natančno sledi strogim predpisom o dovoljenih modifikacijah, obenem pa po trditvah konstruktorjev zagotavlja čim boljši izkoristek vgrajene serijske in športne tehnologije. Športno podvozje omogoča učinkovite prilagoditve podlagi in slogu vožnje posameznega voznika, ki mora krotiti športnika z 265 konjskimi močmi. Pod motornim pokrovom Renaultovega športnika se namreč skriva 2,0-litrski 16V bencinski motor z največjo močjo 197 kilovatov in največjim navorom 470 Nm. Za prenos moči pa bo skrbel posebej razviti petstopenjski športni ročni menjalnik.

Pri Renaultu bodo kupcem ponujali nadgradnjo v tako imenovani kit različici z vsemi sestavnimi deli, izvedba pa bo v rokah posamezne ekipe, ki se bo lahko po nasvet obrnila tudi na strokovnjake iz Renaultovega športnega oddelka.

Po obsegu sprememb so predelana vozila iz tekmovalnega razreda N, še najbližje serijskim različicam. Stroge omejitve obsega sprememb na vozilu namreč med drugim povečujejo možnost sodelovanja finančno manj podprtih ekip. Osnovni pogoj za vstop v razred je, da serijsko vozilo izdelujejo vsaj 12 mesecev in da je bilo izdelanih najmanj 2.500 primerkov. Največ predelav je dovoljenih na samem pogonskem agregatu, menjalnik je lahko drugačen vendar vgrajen v serijsko ohišje, vozilo pa mora seveda imeti tudi vse varnostne dodatke. Vključno z ojačitvami in gasilnim sistemom.