Najopaznejši del nove embalaže je seveda maska z večjo trikrako zvezdo, v oči pa padejo tudi dnevne luči v usmerniku zraka s tremi zamreženimi odprtinami. Bistvo vozila pa se skriva pod novim aluminijastim pokrovom motorja. Avto namreč poganja 6,3-litrski motor V8, ki v »serijski« izvedbi zmore 336 kilovatov (457 KM), z opcijskim paketom performance pa 358 kilovatov (487 KM) moči pri 6.800 vrtljajih. Največji navor 600 Nm doseže pri 5.000 vrtljajih.
Kljub motornim zmogljivostim, ki zadoščajo za pospeške od 0 do 100 km/h v 4,5 sekunde in doseganje hitrosti do 250 km/h, kar je elektronsko določena meja, naj bi bila po zagotovilih izdelovalca povprečna poraba pri limuzini 12, pri karavanu pa 12,3 litra goriva, kar je deset odstotkov manj kot pri predhodniku. Na vsak kilometer naj bi motor v limuzini izpuhal 280 gramov, pri karavanu pa 288 gramov ogljikovega dioksida. Kot poudarjajo konstruktorji, ima največ zaslug za nižjo porabo in manj izpuhov novi AMG-jev športni sedemstopenjski samodejni menjalnik speedshift.
Prestižno igračo bodo začeli prodajati julija letos, okvirne cene pa naj bi bile nekaj več kot 71 tisoč evrov za limuzino in nekaj manj kot 74 tisoč evrov za karavana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje