Razred M ostaja prestižni SUV za izbirčne in petične kupce. Foto: M. Kr.
Razred M ostaja prestižni SUV za izbirčne in petične kupce. Foto: M. Kr.
Mercedes-Benz razreda B
Razred B po poskušal osvajati tudi mlajše in lastnike nekdanjega razreda A. Foto: M. Kr.

Precej presenetljiv podatek o starosti kupcev novih Mercedes-Benzovih modelov v Evropi kaže, da je njihova povprečna starost nad 60 let. Pri nemškem izdelovalcu si zato želijo to mejo spustiti malce nižje in za izdelke navdušiti še mlajšo populacijo. Glavno vlogo pri tem bo imel prav razred B in prihajajoči modeli zasnovani na enaki platformi.

Več opreme in sodobnejši motorji
Novi razred B bo na slovenskem trgu vozil po kolesnicah uspešnega predhodnika, ki je sodil med bolj iskane modele znamke, v prihodnosti pa računajo tudi na kupce vozil prejšnje generacije razreda A, ki se v znani obliki poslavlja in bo iskal z novo podobo drug krog kupcev. Razred B tako ostaja kandidat za prestižnejše in uporabno družinsko prevozno sredstvo z več nove tehnologije in trendovsko posodobljeno ponudbo motorjev.

Za začetek so v razredu B na voljo štirje motorji in sicer dva 1,8-litrska dizelska z 80 in 100 kilovati moči ter 250 in 300 Nm navora, jeseni prihodnje leto sledi še zmogljivejša različica s 125 kilovati moči in 350 Nm navora. Bencinski par sestavljata 1,6-litrska motorja z 90 in 115 kilovati moči ter 200 in 250 Nm navora, septembra 2012 bo ponudbo dopolnila še različica s 155 kilovati in 350 Nm navora.

V primerjavi s predhodnikom novinec ponuja več opreme in sodobnejšo tehnologijo, vključno s sistemoma, ki zaznavata nevarnost trka oziroma utrujenost voznika. Kljub temu pa je po zagotovilih uvoznika cena nižja kot pri predhodniku, kar pomeni 21.600 evrov za najcenejšo bencinsko različico in 23.100 za cenejšo dizelsko.

SUV za izbirčne in petične
Kolesnicam predhodnika bolj ali manj sledi tudi razred M, ki ostaja SUV za zahtevne kupce, ki se bodo poleg posodobitve celotnega vozila in številnih sodobnih tehnoloških igrač med opremo verjetno razveselili dejstva, da so v ponudbo pogonskih agregatov uvrstili še dizelski štirivaljnik z največjo močjo 150 kilovatov, kar je opazno vplivalo na ceno. Za najcenejšega ML-a je tako treba na slovenskem trgu odšteti 56.280 evrov.

Poleg zmernega štirivaljnika sta ob začetku prodaje na voljo še različici z dizelskim šestvaljnikom, ki zmore 190 kilovatov moči in 620 Nm navora in bencinski šestvaljnikom z največjo močjo 225 kilovatov in navorom 370 Nm. ML 63 AMG z osemvaljnikom, močjo 386 kilovatov in navorom 700 Nm pa prihaja na trg aprila prihodnje leto.