Pri Mercedes-Benzu verjamejo da je hibridni E 300 najvarčnejši v razredu prestižnikov. Foto: Mercedes-Benz
Pri Mercedes-Benzu verjamejo da je hibridni E 300 najvarčnejši v razredu prestižnikov. Foto: Mercedes-Benz

Predvsem kupcem v Evropi bo namenjen E 300 bluetec hybrid, ki ga poganja kombinacija dizelskega štirivaljnika z največjo močjo 150 kilovatov (204 KM) in navorom 500 Nm ter električnega motorja z močjo 20 kilovatov in navorom 250 Nm.

Pri Mercedes-Benzu zagotavljajo, da se prestižni hibrid med drugim odlikuje po nizki povprečni porabi 4,2 litra in dejstvu, da prostorsko udobje potnikov v vozilu s hibridnim pogonom ni prav nič manjše, kot pri različicah s klasičnim pogonskim agregatom.

Sestavne dele hibridnega sklopa so namreč uspešno razporedili po avtomobilu in ohranili tudi enako prostoren prtljažnik. Modularnost kompaktnega sistema pa zagotavlja možnost prilagoditve drugim modelom in kombinacijam z drugačnimi motorji.

Predvsem kupcem v Združenih državah Amerike in v Aziji pa so pri Mercedes-Benzu namenili različico razreda E s kombinacijo bencinskega motorja V6 z največjo močjo 225 kilovatov in navorom 370 Nm ter električnega motorja z močjo 20 kilovatov in 250 Nm navora.