Gradnja Daimlerjeve tovarne naznanja prihod baterijskih gigatovarn v Evropo. Gre za evropski odgovor na Teslovo tovarno, ki nastaja v Nevadi ter obenem odpira pot hitrejšemu razvoju zelene energije za avtomobile in gospodinjstva.
Merklova je na odprtju poudarila, da mora nemška avtomobilska industrija zagotoviti potrebne naložbe, če ne želi zaostati pri prehodu na električne avtomobile. Dodala je, da so potrebni dolgoročni cilji in vlaganje v prihodnost, pri čemer mora biti električna mobilnost čim prej nared.
Cenejše baterije
Obrat, ki bo stal 130 kilometrov južno od Berlina, poudarja dejavnost avtomobilskih proizvajalcev in energijskih podjetij na področju zagotavljanja shranjevanja energije. To bo imelo ključno vlogo pri pogonu naslednje generacije zelenih vozil in pri shranjevanju energije iz vetrnih in sončnih elektrarn. Delovanje dveh ključnih industrij v isti smeri pa bi lahko prineslo hitro znižanje cen baterij.
Bloombergov analitik Nikolas Sulopoulos meni, da bi lahko zaradi znižanja cen baterij ter povečevanja njihove energijske gostote električni avtomobili do leta 2030 postali cenejši od običajnih z motorjem na notranje zgorevanje.
BNEF predvideva, da se bo svetovna proizvodnja baterij do leta 2021 več kot podvojila in s sedanjih 103 gigavatnih ur dosegla zmogljivost 278 gigavatnih ur, pri čemer se bo podvojil tudi evropski tržni delež.
Velike tovarne v Nemčiji, na Švedskem, Madžarskem, Poljskem in v Nemčiji bodo zadovoljevale potrebe proizvajalcev, kot sta Volkswagen in Renault. To bo prineslo 43-odstotno zmanjšanje cen in omogočilo razmah električnih avtomobilov.
Enel, največji italijanski distributer električne energije, na drugi strani ugotavlja, da baterije v povezavi z vetrnimi elektrarnami omogočajo kar 30-odstotno učinkovitosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje