Tudi za husmana 699 GTO je tako vprašanje, če bo kdaj serijsko ugledal luč sveta, povsem na mestu, a to dejstvo ga ne naredi nič manj impresivnega.
Kar "poštena" zbirka torej, končno delo pa govori samo zase. Husmen pravi, da je 699 GTO enakih dimenzij kot ferrari 599 GTB, vendar pa je zahvaljujoč karbonskim vlaknom za 200 kilogramov lažji. Vanj želi vgraditi V8 motor, ki bi ga poganjal bioetanol, imel pa naj bi tudi hidravlično vzmetenje in v zadek vgrajeno kamero, kar naj bi vozniku pomagalo pri parkiranju.
Emre naj bi bil trenutno v stikih z nekaterimi italijanskimi avtomobilskimi proizvajalci, ki imajo interes za 699 GTO-ja in ga trenutno preizkušajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje