Načrti francoskega izdelovalca s peugeotom 2008 so ambiciozni, saj je ob prvi predstavitvi generalni direktor Peugeota Maxime Picat samozavestno izjavil, da bo z modelom 2008 blagovna znamka v Evropi utrdila vodilni položaj v nižjem tržnem razredu ter pridobila nove kupce v Aziji in Latinski Ameriki.
Avtomobil bodo namreč ponujali na svetovnem trgu z minimalno lokalno prilagojeno ponudbo. V Slovenijo seveda prihaja evropska različica, s sodobno zasnovanim delovnim mestom voznika, kjer v boljše opremljenih izvedbah pozornost vzbuja velik večnamenski zaslon zabavno-informacijskega sistema.
Ravni opreme so tri, vendar ne v kombinaciji z vsemi motorji, ki so v ponudbi. Bencinski del ponudbe začenja motor 1,2 VTi 82 z močjo 60 kilovatov (82 KM), sledi do okolja prijaznejša različica e-VTI z enakim motorjem, vrh bencinske ponudbe pa predstavlja 1,6 VTi 120 z močjo 88 kilovatov (120 KM).
Nekaj več izbire je pri dizelskih motorjih, z začetkom pri 1,4 HDi 68 z močjo 50 kilovatov (68 KM), sledita dve izvedbi e-HDi 92 z močjo 68 kilovatov (92 KM) in različnima menjalnikoma, najzmogljivejši med dizli pa je 1,6 e-HDi 115 z močjo 84 kilovatov (115 KM).
Za najcenejšega med peugeoti, z najšibkejšim bencinskim motorjem in ravnjo opreme access je treba odšteti 13.990 evrov, za najcenejšega dizla pa 15.590 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje