Pri MG-ju so zavestno zavrgli stoletno legendarnost znamke. Na prvi pogled danes Morrisova garaža res živi samo še v dveh črkah. In en razlog je zagotovo to, da M in G skupaj bistveno lepše zvenita kot pa, če skupaj sestavimo S, A, I in C. Drugi razlog pa je tudi, da očitno ni dovolj, če si velik samo na Kitajskem.
Da osvojiš svet, moraš torej imeti neazijsko obliko, pa tudi občutke. Novi MG je že takoj na začetku svojega prodiranja v Evropo prilagodil svojo strategijo.
Da bodo lahko osvojili Evropo z električnimi MG-ji, zdaj na polno prodajajo bencinske MG-je. In pri Kitajcih nič ne gre po kapljicah, celo v našo malo Slovenijo pošiljajo kar občuten val.
Glavni tekmeci uveljavljene znamke
Želijo se uvrstiti na raven prodaje Opla, Nissana in Suzukija. Glavni adut te nove stare znamke pa se kaže v tem, da nimajo težav z dobavami vozil, s kakršnimi se danes spopadajo pravzaprav vsi uveljavljeni trgovci.
Tukaj se skriva povezava s preteklostjo, z legendarnostjo. Tako kot je nekoč MG s cenovno ugodnimi "roadsterji" ponujal zabavno vožnjo množicam, ne pa samo premožnim, bo tudi MG-jeva električna prihodnost predvsem zabavna, dinamična.
In prvi model te nove MG-jeve dobe se imenuje MG4. Z obliko iz Londona, z novo, izključno električno platformo, pa seveda z bogatim znanjem o električnih pogonih iz Kitajske.
Bolj podrobno o strategiji MG-ja v Sloveniji in tudi električnem novincu MG4, ki se lahko pohvali z eno najtanjših baterij na trgu, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
V Avtomobilnosti pa smo tudi že testirali prvega MG-predstavnika, električni ZS EV. Vabljeni k ogledu videoprispevka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje