Micra bo poskušala osvojiti predvsem uporabnike v mestnih okoljih. Foto: M. Kr.
Micra bo poskušala osvojiti predvsem uporabnike v mestnih okoljih. Foto: M. Kr.

Kljub globalni osnovi pa se pri izdelovalcu zavedajo različnih potreb in zahtev posameznih trgov, zato bodo različice za posamezne regije prilagojene. Tiste z evropskim značajem bodo imele med drugim prilagojeno vzmetenje, volanski sistem in zavore. Čeprav micri napovedujejo predvsem mestno kariero, bo namreč brez težav zmogla tudi medmestne in avtocestne razdalje, kar pomeni višje hitrosti in višje varnostne zahteve. Že pri osnovni ravni ponuja micra veliko opreme, namenjene varnosti, naslednje pa nadgrajuje predvsem z udobjem in dodatno zabavo. Pogonski agregat bo za zdaj le eden, in sicer nov 1,2-litrski trivaljnik z največjo močjo 59 kilovatov (80 KM), ki se mu bo jeseni pridružil še močnejši s turbinskim polnilnikom, ki bo zmogel 72 kilovatov (98 KM).

Za vstopno različico je treba na slovenskem trgu odšteti 8.990 evrov, za najdražjo na trenutnem ceniku pa 13.240 evrov.

Avtomobile za evropske kupce bodo izdelovali v Nissanovi novi tovarni v indijskem mestu Chennai, glede na globalne ambicije pa bodo micre izdelovali tudi na Kitajskem, Tajskem in Mehiki. Nova skupna platforma, namenjena uporabi pri več modelih, je po besedah konstruktorjev zasnovana zelo trdno, a kljub temu lažja od primerljivih predhodnic. Na težo pa so pazili tudi pri ostalih sestavnih delih in micri zagotovili ugodno težo, ki bo med drugim vplivala na nižjo porabo goriva in s tem ustrezno nižjo raven škodljivih izpustov.

Do okolja prijaznejšo podobo pa micri seveda zagotavljata tudi nova bencinska trivaljnika z gibno prostornino 1.198 kubičnih centimetrov in 12 ventili. Šibkejši naj bi tako po zagotovilih proizvajalca na prevoženi kilometer izpuhal le 115 gramov ogljikovega dioksida, zmogljivejši pa celo manj, le 95 gramov na kilometer.