Pri Nissanu zagotavljajo, da micra z novim 1,2-litrskim trivaljnikom, ki zmore 72 kW, na kilometer izpuha le 95 gramov ogljikovega dioksida.
Micro DIG-S poganja novi bencinski trivaljnik, oznaka DIG-S pa je angleška kratica za motor z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom (Direct Injection Gasoline-Supercharger). Kot poudarjajo njegovi konstruktorji se motor odlikuje s številnimi tehničnimi inovacijami. Boljše kompresijsko razmerje 13:1 je osnova za večjo učinkovitost, v povezavi s turbinskim polnilnikom veča odzivnost motorja ter zagotavlja večjo moč. Zgradba trivaljnika z delovno prostornino 1.198 kubičnih centimetrov zagotavlja manjšo maso, manjše število premikajočih se delov manjše izgube zaradi trenja, motor pa dosega moč primerljivo z močjo 1,5-litrskih štirivaljnikov.
Za večjo učinkovitost različice, ki bo prišla na trg poleti, pa med drugim poskrbijo še napredna krmilna elektronika motorja, sistem stop/start in regeneracija zavorne energije.
Pri Nissanu odkrito dodajajo, da se podatki o izpustu ogljikovega dioksida, 95 gramov na kilometer, skladno z uveljavljenimi merili v avtomobilski industriji, nanašajo na različico z ročnim menjalnikom in izhodiščno ravnjo opreme. Pri bolje opremljeni in posledično težji različici pa se raven izpustov ogljikovega dioksida dvigne na 99 gramov, kar je še vedno med najboljšimi rezultati v razredu in na nekaterih evropskih trgih dovolj za uvrstitev med vozila z davčnimi olajšavami oziroma subvencijami pri nakupu.
Motor z največjo močjo 72 kW (98 KM) in največjim navorom 142 Nm zagotavlja micri četrte generacije, ki jo za evropske trge izdelujejo v Indiji, doseganje hitrosti do 180 km/h. V kombiniranem ciklu pa je po podatkih izdelovalca povprečje porabe goriva 4,1 litra na 100 km.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje