Različico WRC si je mogoče ogledati tudi na avtomobilskem salonu v Parizu. Foto: Mini
Različico WRC si je mogoče ogledati tudi na avtomobilskem salonu v Parizu. Foto: Mini

Minija WRC (World Rally Championship), ki je izdelan na osnovi trenutno najmlajše karoserijske različice countryman, bo na dirkah relija poganjal 1,6-litrski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom. Motor, vgrajen tudi v serijsko različico mini cooper S countryman, zmore 135 kilovatov (184 KM), vozilo pa od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 7,6 sekunde. Relijska različica, ki so jo v sodelovanju z Minijem za specifične tekmovalne potrebe prilagodili v podjetju Prodrive, pa bo pozneje na voljo tudi drugim neodvisnim ekipam.

V sezoni 2011 bo mini WRC sodeloval na šestih od predvidenih trinajst dirk, v sezoni 2012 pa bodo miniji vozili na vseh dirkah.

Udeležba nove znamke v prvenstvu WRC bo popestrila dogajanje na dirkah, prav tako pa bo poskrbela za dodaten blišč znamke, ki je nekoč že uspešno sodelovala na relijskih preizkusih. Mini cooper S je namreč postal legenda tudi po zaslugi zmag na reliju Monte Carlo, miniji pa so nizali tudi uspehe na drugih evropskih preizkusih relija.

Sicer pa bo besedah predstavnikov znamke razlogi za vstop Minija v svet WRC-ja tičijo tudi v velikem zanimanju potencialnih kupcev za motošport, kar je dobra osnova za trženje različice countryman, na kateri temelji mini WRC.