Koliko Minijevih coupejev bo dejansko zapeljalo po slovenskih cestah, si ne upajo napovedati niti pri zastopniku. Foto: M. Kr.
Koliko Minijevih coupejev bo dejansko zapeljalo po slovenskih cestah, si ne upajo napovedati niti pri zastopniku. Foto: M. Kr.

Z začetkom prodaje coupeja Minijeva ponudba v Sloveniji sledi tisti na evropskih trgih, kupci pa lahko izbirajo med štirimi različicami oziroma motorji. Za vstop v svet kupejev je treba odšteti vsaj 21.350 evrov, kolikor stane mini cooper z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, ki zmore 90 kilovatov (122 KM) moči.

Po moči in količini opreme mu sledita še dve različici z zmogljivejšima 1,6-litrskima agregatoma, in sicer mini cooper S, ki ga poganja motor s 135 kilovati (184 KM) in mali superšportnik mini john cooper works, v katerem se pod motornim pokrovom skriva bencinski agregat z največjo močjo 155 kilovatov (211 KM). Za prvega je treba odšteti vsaj 25.750 in za drugega 32.450 evrov.

Privrženci dizelskih motorjev imajo malce manj izbire, saj je v ponudbi le mini cooper SD z motorjem, ki zmore 105 kilovatov (143 KM), zanj pa je treba v Sloveniji odšteti 26.750 evrov.

Kljub dobremu naboru osnovne opreme pa bodo verjetno potencialni kupci posebnežev s prilagajanjem osebnim željam omenjene zneske z lahkoto povišali, saj je izbire dovolj, mejo pa predstavlja le lastni proračun, ki določa stopnjo individualizacije glede na barvo karoserije, strehe, detajle na zunanjosti in seveda opreme v notranjosti.

Prav zaradi predvidevanja, da se bodo kupci pri izbiri sami odločali o detajlih, avtomobilov ni na zalogi. Glede na to, da jih v celoti izdelujejo v Veliki Britaniji pa so čakalni roki dovolj kratki, da čakanje na štirikolesno igračko ne bo dolgo. V povprečju mesec ali dva, odvisno od količine individualnih želja.