V primerjavi s trivratnim sorodnikom je medosna razdalja novega petvratnega minija zrasla za 72 milimetrov, do skupne dolžine 2.567 milimetrov. Kot poudarjajo konstruktorji, so omenjeni »podaljšek« izkoristili predvsem v korist prostora za noge sopotnikov na zadnjih treh sedežih.
Glede na to, da je skupna dolžina petvratnika 3.982 milimetrov, kar je 161 milimetrov več kot pri trivratni različici, pa je prostornejši tudi prtljažnik. S skupno prostornino 278 litrov je v njem za 67 litrov več prostora kot pri trivratni karoserijski različici minija.
Razen omenjenih razlik v prostornosti pa tudi petvratna različica bolj ali manj sledi ponudbi drugih sorodnikov, tako pri opremi kot tudi ponudbi motorjev. Na uradnem ceniku za slovenski trg je tako mogoče najti štiri različice z dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema.
Ponudba motorjev kot pri trivratni različici
Za mini cooperja z 1,5-litrskim motorjem z močjo 100 kilovatov (136 KM) je tako treba po ceniku odšteti 21.200 evrov, za zmogljivejšega cooperja S z 2,0-litrskim bencinskim motorjem z močjo 141 kilovatov (192 KM) pa 25.400 evrov. Dizelski del ponudbe pa predstavljata različici z 1,5-litrskim motorjem z močjo 85 kilovatov (116 KM) in 2,0-litrskim motorjem z močjo 125 kilovatov (170 KM). Za prvo je treba odšteti 22.600, za drugo pa 26.800 evrov.
Uradno slovensko premiero petvratne različice minija, ki v salone prihaja konec oktobra, je novinec na trgu dočakal v okviru dogodka MINI urban thrill, na katerem je bilo mogoče preizkusiti celotno paleto vozil na priložnostnem mestnem poligonu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje