Japonska znamka namreč sodi med trenutno še redke izdelovalce, ki na trgu že ponujajo serijski model z električnim pogonom, ki zaradi tehničnih »omejitev« izključno električnega pogona sodi med malčke, uporabne predvsem v mestnem okolju.
PX-MiEV II pa najavlja malce večji in robustnejši SUV, ki ima vgrajeno hibridno pogonsko enoto, kar hkrati pomeni malce bolj »zeleni« značaj avtomobila in tudi večjo uporabnost v vsakdanjem življenju.
Hibridni pogonski agregat sestavljajo 2,0-litrski štirivaljnik z največjo močjo 70 kilovatov in par 50-kilovatnih električnih motorjev, po eden na vsaki osi.
Petsedežni terenec, ki v dolžino meri 4.660 milimetrov, ima tako zagotovljen štirikolesni pogon, njegov doseg pa ni omejen le na energijo, shranjeno v baterijskem sklopu. Doseg le z električnim pogonom naj bi bil do 50 kilometrov, ko zmanjka energije, pa lahko voznik izbere pomoč klasičnega motorja le za polnjenje baterij ali pa tudi pogon koles.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje