Izboljšani enoprostorec naj bi še utrdil prisotnost zafire na trgu. Foto: Opel
Izboljšani enoprostorec naj bi še utrdil prisotnost zafire na trgu. Foto: Opel
Armaturna plošča zafire.
Sredina armaturne plošče je namenjena udobju med vožnjo. Tam najdemo sistem Navi ter CD, DVD in MP3 predvajalnike, možna pa je tudi priključitev dodatne opreme, kot je iPod. Foto: Opel

Nemški proizvajalec je pri drugi generaciji zafire, predstavili so jo leta 2005, doslej pa so prodali 450.000 modelov, izboljšal motor, tako da bodo lahko kupci skupaj izbirali med devetimi motorji.

Skupaj trije novi motorji
Nov bencinski 1,6-litski motor bo od sedanjega (prav tako 1,6-litrskega) močnejši za 8 kW (10 KM). Moč štirivaljnika znaša 85 kW (15 KM), njegova poraba pa je 7 litrov na 100 kilometrov. S tem je novi motor 4,3 odstotka bolj varčen od predhodnika, hkrati pa ima za 9 km/h boljšo končno hitrost, do 100 km/h pa pospeši v 13,4 sekunde.

Pri zafiri sta nova še dva dizelska 1,7-litrska agregata s skupnim vodom ter močjo 81 kW (110 KM) in 92 kW (125 KM). Moč se prenaša prek šestopenjskega menjalnika. "Dizelaša" sta tako močnejša kot tudi varčnejša od predhodnih motorjev. Za 100 kilometrov porabita 5,7 litra goriva, v zrak pa spustita 152 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Zafira s tehnološkimi dodatki
Prenovljena zafira vključuje nekatere tehnološke dosežke, ki so v tem razredu edinstveni. Tak je na primer sistem aktivnega podvozja IDSPlus z elektronskim sistemom stalnega nadzora obese CDC, za udobje in varnost pa skrbita tudi sistema ESPPlus in ABS. Pri Oplu pa so ponosni tudi na bi-ksenonske luči AFL (Adaptive Forward Lighting) z dobrim obračanjem v zavojih.

Kompaktni enoprostorec, Nemci poudarjajo njegove športne oblike, se bo v prodajne salone zapeljal februarja prihodnje leto.