Unikatna energya tehta le 350 kilogramov, saj je izdelana iz lahkih materialov (ogrodje je iz aluminija), večina teže pa je spredaj okrog motorja, kar naj bi zagotavljalo dobre vozne lastnosti. V trikolesnik želijo vgraditi običajni motor za motocikle, ki bi ga povezali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Higgins-Aubé z oblikovnimi rešitvami v tem segmentu zagotovo orjejo ledino. V svoji izjavi za javnost so zapisali: "Ker vozilo ne potrebuje številnih sistemov in sestavnih delov kot običajni avtomobil, je naš "motomobil" lažji, njegova prednost pa se kaže v učinkovitosti." Kot obljubljajo, bi se lahko serijska različica, ki bi jo poganjala elektrika, ob pomoči primernega vlagatelja znašla na cestah že čez 18 mesecev.
Glede na to, da so do zdaj ponudili le nekaj računalniški fotografij, so obeti bolj slabi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje