S prenovljenim 2,5-litrskim štirivaljnikom dCi, ki je bil v sodelovanju z inženirji Nissanovega evropskega tehničnega centra razvit posebej za kupce v Evropi, želijo pritegniti privržence dizelskega pogona velikih SUV-jev. Motor s tehnologijo skupnega voda zmore največjo moč 140 kilovatov (190 KM) in največji navor 450 Nm. Med tehnološkimi izboljšavami je treba omeniti novi sistem neposrednega vbrizgavanja goriva, ki zaradi večjega tlaka poskrbi za učinkovitejšo razpršitev goriva in boljše zgorevanje. Motor ustreza okoljevarstvenim standardom Euro 5, na kilometer pa izpuha 210 gramov ogljikovega dioksida.
Na slovenski trg bo predvidoma pripeljal septembra, za dizelsko različico bo treba odšteti 50.990 evrov, kar je nekaj več kot za bencinsko, ki stane 48.490 evrov.
Za prenos moči bo pri muranu z dizelskim motorjem na voljo le šeststopenjski samodejni menjalnik, ki bo, po zagotovilih konstruktorjev, prispeval tudi k manjši porabi goriva. Povprečna poraba naj bi po tovarniških podatkih dosegala 8 litrov na sto kilometrov.
Poleg dizelskega motorja v ponudbi seveda ostaja še tudi bencinski motor V6, ki je z največjo močjo 188 kilovatov (256 KM) bolj všeč motorno zahtevnejšim uporabnikom, ki se morajo seveda sprijazniti tudi z višjo porabo goriva. Izdelovalec navaja podatek 10,9 litra, v praksi pa je seveda veliko odvisno od voznika.
M. Kr.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje