Pri Škodi so nas povabili na poseben dogodek, na katerem so se pohvalili, da so v programu motoršporta uspešni bolj kot kadar koli doslej. Zato se samo po sebi postavlja vprašanje, kako pomemben je za Škodo uspeh na športnem področju?
Johannes Neft, član uprave za tehnični razvoj pri Škodi, je za Avtomobilnost povedal: "Ni pomemben le uspeh v reliju. Čustva iz relija želimo prenesti v serijske avtomobile. Pri Škodi bi radi pokazali, da naši avtomobili niso le cenovno ugodni, niso namenjeni le družinam, ženejo nas tudi čustva. Kupite lahko tudi športno škodo."
RS-različice so tudi v Sloveniji odlično sprejete, malokdo pa ve, da bo program RS pri Škodi že kmalu praznoval pomemben jubilej.
Skoraj pol stoletja tradicije
Michal Hrabanek, vodja Škoda motorsport, pravi: "Zgodovina RS-a se je začela leta 1974 s škodo 200 RS. Potem je po mnogih letih sledila vrsta serijskih RS-ov. Ko je prišla prva generacija fabie, smo po nekaj letih proizvodnje tega avtomobila predstavili tudi različico fabie RS z zelo zanimivim in posebnim motorjem 1,9 TDI, ki je imel moč 96 kW in ročni menjalnik s šestimi prestavami. Vozniki so avtomobil zelo cenili, saj je bil edinstven. Zakaj govorim o tem? Ker je bila to osnova za prvo generacijo naše fabie WRS."
Čehi so na svojo zgodovino in na vrhunske dirkalnike zelo ponosni, zato ne čudi, da so do njih izjemno skrbni. Prva Škoda z oznako RS, še vedno opravlja svoje delo, zato se vabilu na kratko testno vožnjo seveda nismo odrekli.
Vabljeni k ogledu video reportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje