Pri Škodi stavijo na novinko, fabio RS Rally2. 50 let razvoja se še kako pozna, sploh če te na kratko testno vožnjo odpelje profesionalni voznik relija  Kris Meeke, ki ima v žepu tudi pet zmag v razredu WRC. Foto: Škoda
Pri Škodi stavijo na novinko, fabio RS Rally2. 50 let razvoja se še kako pozna, sploh če te na kratko testno vožnjo odpelje profesionalni voznik relija Kris Meeke, ki ima v žepu tudi pet zmag v razredu WRC. Foto: Škoda

Pri Škodi so nas povabili na poseben dogodek, na katerem so se pohvalili, da so v programu motoršporta uspešni bolj kot kadar koli doslej. Zato se samo po sebi postavlja vprašanje, kako pomemben je za Škodo uspeh na športnem področju?

Johannes Neft, član uprave za tehnični razvoj pri Škodi, je za Avtomobilnost povedal: "Ni pomemben le uspeh v reliju. Čustva iz relija želimo prenesti v serijske avtomobile. Pri Škodi bi radi pokazali, da naši avtomobili niso le cenovno ugodni, niso namenjeni le družinam, ženejo nas tudi čustva. Kupite lahko tudi športno škodo."

RS-različice so tudi v Sloveniji odlično sprejete, malokdo pa ve, da bo program RS pri Škodi že kmalu praznoval pomemben jubilej.

Čehi se zavedajo, da za uspeh ni dovolj zgolj dober dirkalnik, zato kupcem ponujajo tudi odličen prodajni program in različne spremljevalne storitve. Foto: Škoda
Čehi se zavedajo, da za uspeh ni dovolj zgolj dober dirkalnik, zato kupcem ponujajo tudi odličen prodajni program in različne spremljevalne storitve. Foto: Škoda

Skoraj pol stoletja tradicije

Michal Hrabanek, vodja Škoda motorsport, pravi: "Zgodovina RS-a se je začela leta 1974 s škodo 200 RS. Potem je po mnogih letih sledila vrsta serijskih RS-ov. Ko je prišla prva generacija fabie, smo po nekaj letih proizvodnje tega avtomobila predstavili tudi različico fabie RS z zelo zanimivim in posebnim motorjem 1,9 TDI, ki je imel moč 96 kW in ročni menjalnik s šestimi prestavami. Vozniki so avtomobil zelo cenili, saj je bil edinstven. Zakaj govorim o tem? Ker je bila to osnova za prvo generacijo naše fabie WRS."

Zgodovina RS-a se je začela leta 1974 s škodo 200 RS. Foto: Škoda
Zgodovina RS-a se je začela leta 1974 s škodo 200 RS. Foto: Škoda

Čehi so na svojo zgodovino in na vrhunske dirkalnike zelo ponosni, zato ne čudi, da so do njih izjemno skrbni. Prva Škoda z oznako RS, še vedno opravlja svoje delo, zato se vabilu na kratko testno vožnjo seveda nismo odrekli.

Vabljeni k ogledu video reportaže iz oddaje Avtomobilnost.