Čeprav večina podrobnosti o novostih v novi laguni ostaja do začetka salona skrivnost, pa je že znano, da bodo novembra na trg naenkrat poslali obe ključni karoserijski različici, petvratno kombilimuzino berline in karavansko grandtour. Obljubljajo tudi več možnosti za izbiro štirikolesnega krmiljenja 4control, saj bo sistem na voljo tudi v kombinaciji z dvema pogonskima agregatoma dCi s 97 kW (130 KM) in 112 kW (150 KM).
Pri malce šibkejšem motorju dCi 110 pa izpostavljajo predvsem nižje količine izpustov, in sicer 120 gramov ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer.
Laguna, prvi model s tem imenom so začeli prodajati leta 1994, se je v tem času na marsikaterem evropskem trgu dobro uveljavila, na še večji uspeh pa so pri Renaultu računali leta 2007, ko so predstavili temeljito izboljšano novo različico in potem v letu dni ponudbo dopolnili še s karavansko in kupejevsko izvedbo. Hkrati pa so poudarili tudi izboljšano kakovost izdelave in kupcem zagotovili triletno jamstvo.
Naslednica, ki na prve evropske trge prihaja že novembra, bo imela glede na obilico ponudbe in tudi drugačne želje kupcev sicer težje delo, seveda pa lahko kakovosten avto z dobro ponudbo pogonskih agregatov in opreme tudi preseneti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje